zeer luidruchtig door de weg die vlakbij loopt. wij hadden een comfort plaats maar geen water en Electriciteit zoals beloofd en waar je voor betaald. douches werken met 50 cent, geen vrij uitzicht.. We besloten na 1 nacht te vertrekken

debakkeryves

mooie Camperplaats, verouderd sanitair, maar de prijs op Campercontact is niet juist. er was niets te doen, maar wij betaalden met hond en stroom € 42,50.

T.H.-Dijkman

prima plekken, top locatie. Nieuw sanitairgebouw is in aanbouw en helaas nog net niet open, huidig sanitair is verouderd maar wel schoon.

Camping Brouwersdam