Voor ons de eerste keer op deze camperplaats. Alles top geregeld. Op- en afrijden met een code. Ruime plaatsen en voldoende plaats voor legen van vuilwatertank en tappen van schoon drinkwater. Ook sanitairgebouw is netjes!

fam_deruiter

mooie grote camperplaats dicht tegen strand. 10 minuten wandelen. registreren via automaat. bij aankomst bleek automaat stuk, verder geholpen door vriendelijke havenmeester. enkel klein sanitairgebouw voor zo'n grote plaats.

Chausson640Odi

Het was de 2e keer dat we hier overnacht hebben. Deze keer waren we gans alleen op deze toch grote CP. Gelukkig hadden we een plaatsje aan de rechterkant gekozen want s'morgens was er een graafmachine aan de voorkant bezig met wellicht uitbreidingswerken, dus CP wordt nog wat groter.

Camperpark Marina Port Zelande