Stadscamping Rotterdam

Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland

vriendelijke ontvangst, maar 36 Euro per nacht voor 2 personen is te veel voor wat je krijgt in het voorseizoen. sanitair en douches minimaal. chemisch toilet moeilijk goed te reinigen.

HansvanDulmen

Januari 2024 - Goede ontvangst. Staanplaatsen op gestabiliseerde maar modderige ondergrond. Natte en koude baden. Gunstige ligging voor een bezoek aan Rotterdam (25 min. lopen). Grijs en zwart water op dezelfde plek. € 36 voor één nacht

FrancescoFranca

wij betaalden € 34,00 per nacht voor 2 personen met stroom. Het veld was te nat, daarom hebben we op de parkeerplaats gestaan.

Stadscamping Rotterdam