Camping De Koornmolen

Zevenhuizen, Zuidplas, Zuid-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

is allemaal gedateerd, op de “ camperplaats “ staan ook caravans ( geld is geld ) sanitair is beneden peil voor deze prijs. Eén dames en heren douche voor veel plaatsen.

Poulekey

Alleen geïnteresseerd in geld. Vraag me af wat waarom campings nog in deze App staan. Heeft totaal niets meer met echte camperaars te maken.

FamLamore

helaas is zelfs een camperplek alleen maar voor minimaal twee nachten te boeken. dat gaat hem dus niet worden. bijzondere regel, nog nooit meegemaakt op een camperplek.

Over ons

About us image
Wij zijn Recreatiepark de Koornmolen. Een vakantiepark aan de rand van natuurgebied de Rottemeren. Het recreatiepark bestaat uit een camping en een bungalowpark. Er zijn speciale camperplaatsen op de camping aanwezig. Zo zijn er verharde plaatsen met gras en verharde plaatsen met kunstgras. Er zijn ongeveer 27 camperplaatsen op het terrein. Ook aan faciliteiten is er geen gebrek op de Koornmolen. Zo zijn er meerdere restaurantjes, een groot binnenzwembad, meerdere sanitair gebouwen, een speeltuin, een voetbalveld en een aitrampoline. Bent u een natuurliefhebber? Binnen enkele minuten staat u al voor rivier de Rotte en wandelt u in een prachtig, groen gebied. Liever de steden bezoeken? Binnen 20 minuten bent u in Gouda of Rotterdam!

Camping De Koornmolen