• februari 2024

Wat fijn, een plek midden in de stad en toch rustig.

De-HaasBenthem

Fijne camperplek hebben jullie Gemeente Schiedam! 2 nachten heerlijk geslapen. we komen graag terug.

• mei 2023

Op doorreis naar Hoek van Holland hier de nacht doorgebracht. Heel rustige plek, overdag wat langsrijdend verkeer, ‘s nachts heel rustig. De andere CP bekeken, maar daar gaat veel meer verkeer langs. Volgende dag even doorgereden naar de Maasboulevard voor een wandeling langs het water.

• februari 2024

Wat fijn, een plek midden in de stad en toch rustig.

• mei 2023

Parking Doeleplein