Prima camper plekken .Keurig sanitair met goede douches. Leuke omgeving. We komen zeker nog eens terug.

Hans-7.5

afgelopen weekend drie nachten op de camperplekken op het trekkersveld gestaan. Royale plekken, mooie, stille camping. keurige sanitaire voorzieningen. Goede uitvalsbasis voor fietstochten en wandelingen.

• mei 2022

Zeer verzorgde camping. Bij aankomst zeer vriendelijk onthaal . Je krijgt bij aankomst ook een kaft mee met veel informatie over de omgeving. Je heb kleine camperplaatsen en grote. De grote zijn heel ruim en men heeft veel privacy door de hagen rondom de plaats. Echt een aanrader.

• mei 2022

Camping 't Vogelnest