Leuke camping. Grote comfortplaatsen. Alles op zijn plaats. Sanitaire voorzieningen zijn goed. Met de fiets snel in Den Haag en Scheveningen. Golfbaan slechts één straat verderop.

Heiko1965

Fijn verblijf gehad. Speeltuin, zwembad, afgebakken broodjes en een rustige plek. Wij stonden wel met de camper op een comfort camping plek, op de camper plekken zelf stond het vrij dicht op elkaar.

FamStein

Zeer mooie camping. Ik werd echter afgewezen als kampeerder omdat mijn voertuig (VW Caddy) "geen kampeervergunning heeft". Dienovereenkomstig zou waarschijnlijk een groot deel van de kampeerders moeten worden afgewezen. Ook heb ik nog nooit van camperregistratie gehoord.

Camping Duinhorst