ruime rustige camping met op fietsafstand veel leuke uitstapjes. Binnen 20 minuten ben je in hartje Leiden. De camping heeft alle voorzieningen voor de camperaar. Vriendelijke eigenaren . We komen graag nog eens terug

a.reijbroek

mooi rustig plekje. ruime plekken voor de camper. sanitaire voorzieningen netjes en schoon. Fietsroutes richting Wassenaar, Leiden en Noordwijk.

Angini

na drie jaar opnieuw enkele weken op de camping doorgebracht. voldoet ruimschoots aan onze eisen. dit jaar nieuw sanitair ( zie foto’s).

Camping Maaldrift