Er is van alles,maar half. Wij betaalden voor een nacht €18,80 met waf,waf. Geen uitzicht op meer,dus minder. Maar nabijgelegen restaurant aquarius verschaft prima kost.Een nacht!

• januari 2023

Geweldige plek om te verblijven. Prachtig pand schoon, toiletten, extra service, aandacht voor detail, gastvrij persoonlijk. Geniet ervan om te blijven en zal terugkomen!

ljupcoc

en campers zijn zeker welkom en worden hoffelijk en vriendelijk ontvangen en begeleid echt niets van te zeggen vergat ik te zeggen bij vorige melding 😉

• januari 2023

Camping Scout