prima plekje voor een nachtje,er staat een vuilnisbak en verder niets.af en toe een auto maar geen last van gehad!

Anna&Ferry

deze plek is ongelooflijk mooi! we staan hier een nacht en wakker worden is prachtig!

• november 2022

Verbleef hier voor een nacht in november. Wind en sneeuw maakten de reis vermoeiend, maar we waren hier alleen. Je kon windgeruis horen, maar dat kennen we uit de bergen. Verder hoorden we niets van de straat en sliepen heel goed. Er zijn hier geen toiletten of douches, dus dat viel mee!

• november 2022

• Hemsedalsvegen