zalige plek...als je rond het middaguur komt en je vooraan bij het strand kunt staan. Prachtig uitzicht op de nauwelijks ondergaande zon. leuke plek voor een papegasiduiker en walvistour

ronm

Zeer fijne ervaring. ligt ietsje verder van Andenes en in Bleik zelf is niets te beleven maar deze camping is toch sterk aan te bevelen tov Andenes Camping. simpel maar proper sanitair, heel vriendelijk uitbaterskoppel. mogelijkheid om verse broodjes te bestellen voor de dag erna.

LeenBjorn

De ligging van de camping is mooi . helaas klopt de prijs niet. Wij betalen, zonder zeezicht, Nkr 360,00. Je bent verplicht om stroom te nemen, in ieder geval te betalen. Sanitair enz. alles is aanwezig maar geen idee hoe dat eruit ziet want wij gebruiken alles in de camper.

Midnattsol Camping