Fraaie camping met pracht uitzicht over het water en nabij gelegen haven. Het veer vertrekt om de hoek 👍 Ook de Hurtigruten komt langs. Sanitair verouderd maar het werkt allemaal prima. Wel aan de dure kant, maar gelukkig mag je zelf beslissen of je hier naar toe gaat.

Frenks

De locatie is mooi en het uitzicht over de fjord richting de bergen is geweldig .... maar we zullen niet meer naar deze plek komen. NOK 573 is te veel om te betalen. De faciliteiten zijn moe en verouderd. Wil je rust, dan kan dat lastig zijn met een grote speeltuin naast de deur.

Earnie59

Deze camping noemt zich nu Topcamp Havblikk, nu moet ik zeggen dat ze het TOP er wel af mogenhalen.Camper+ stroom max 9m = 535kr dus aardig aan de prijs. Het sanitair gebouw gedateerd en capaciteit te klein, wel schoon,goede vuil- schoonwater voorziening, goede Wifi, zwemglijbaan gesloten(afgekeurd)

Havblikk Camping