Deze plek bestaat niet. Hier alleen Stave Camping. Het was heel vreemd dat er een website over Nordmela opdook en ineens werd deze gekoppeld aan Stave.

karibikmueller

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaars .Je kunt er je was doen, douchen en zelf eten koken.De omgeving is weergaloos en voor de vogelliefhebbers een paradijs.Enige nadeel van de camping is,je kunt er niet lozen.Van ons een dikke 4 sterren.

• juni 2019

Dat is geen camping maar camperplaats zonder voorzieningen behalve water. Zelfs vuilnisbak is op slot. Wel mooi uitzicht!

• juni 2019

Nordmelacamping & Hot Spa