een heel fijne plek om te staan, zeer vriendelijke eigenaar, schoon sanitair, goede wifi, ver genoeg van de weg, dichtbij winkels, stranden in de buurt

Gerda69

We hebben NK350 betaald voor overnachten, elektra en douchen. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Keurig schoon toiletgebouwtje en mooie ruime plaatsen.

LiaenKees

prima plek om te stoppen. vriendelijk. eindelijk eens geen asfalt. super schoon. droger en wasmachine beschikbaar voor 40 nok. wij betaalden 350 nok (inclusief elektra) op 23-7-2023

Reipa Camping