• juli 2019

Rijdt het terrein van het Kulurhus op en ga links langs het gebouw. Mooie rustige overnachtingsplek. Wel afvalbakken en een houten zitbank/tafel.

• mei 2019

Heel rustige parkeerplaats achter het gebouw met fraai uitzicht over de stad. Via trap is haven te bereiken.Maar eerst een steil weggetje omhoog. Goed te doen.

• juli 2016

We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten bij het havenkantoor. Weten dus niets over kwaliteit en/of eventuele kosten. We stonden op de parkeerplaats achter het cultuurhuis. Zeer rustig, gezellig klein haven-, vissersstadje. In het cultuurhuis kunstenaar bezocht, gastvrij.

• juli 2019

• mei 2019