prachtige camping met ontzettend vriendelijk personeel. Onze stroomkabel was niet lang genoeg, maar ze hadden een verlengstuk voor ons. prijs inclusief elektriciteit was 370 nok. voor 50 nok hadden we ook een visvergunning. ook de mogelijkheid om een kajak en/of boot te huren

Marco-98

Fijne camping op een pracht locatie! Naast een weg en hierdoor wel geluid, maar dat is enige minpuntje.

• september 2021

Prima locatie, op gras aan het water met super mooi uitzicht. Er is lang zon(als ie schijnt)! Camper 2 pers. 320 nok incl. stroom en douche.

• september 2021

Mindresunde