Vandaag hebben we hier even gestaan. Een vlakke plek is er niet. Het hotel is nu een asielzoekers centrum. Toen een van deze mensen buiten met stenen begon te gooien, welliswaar niet naar onze camper, zijn we toch maar vertrokken. Schrikkel

• januari 2023

Waren hier op 30-09-2022. Nog steeds een leuke plek om te verblijven. Hotel en toilet gesloten.

• september 2020

uitzicht moet mooi zijn nu volop in de mist. zijn doorgereden er is geen locatie die recht is ook niet met blokken op te vullen. Hotel dicht

• januari 2023

• september 2020