Østerbø Fjellstove

Aurland, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

Een mooie plek. Wij hebben er 1 nacht gestaan en hebben in de kamer van het hotel naar de voetbalwedstrijd van Oranje tegen Roemenië gekeken. 400 NOK is wel veel voor een plek waar je niet je grijswater en wc legen kan legen. Er is een kiosk waar je koffie, ijs en pizza kan kopen.

ArieVera

een leuke plek zonder stroom 350 kronen douche erg krap, hierdoor geef ik geen 4 of 5 sterren. In de restaurant zalm en rendier gerecht genomen, heerlijk en niet duur!

Østerbø Fjellstove