Ik hou van het meer en de nabijheid van het winkelcentrum. Het is een rustige en ontspannen plek. Zoals altijd gebruik ik nooit de faciliteiten naast wifi, maar dat was een snelle verbinding.

• augustus 2019

De hele plaats is verhard, wat handig is, maar de charme neemt. Is meer een goed veld dan een camping. Slechts één douche voor de hele plaats. Alles was schoon en netjes.

• juni 2019

Geasfalteerd terrein. Ziet er verzorgd uit. Alles lijkt aanwezig. Restaurant bij de camping. Wij hebben hier niet overnacht, staan in de haven

• augustus 2019

• juni 2019