Ferlach Wohnmobil-Stellplatz

Ferlach, Klagenfurt-Land, Karinthië, Oostenrijk

• juli 2024

Jonta

Mooie parkeerplaats voor één nacht. zijn onderweg en helemaal ok voor 8 euro. Een paar minuten lopen en je bent in het centrum van Ferlach.

Kreuschi

Prima prijs/prestatie 8 euro per 24 uur. Wij hoorden alleen het ruisende riviertje. Stroom en water desgewenst te koop. Dump is sowieso te gebruiken. Stroomopwaarts gaat de rivier door een spectaculaire kloof (m.i. 10 euro waard) Ferlach heeft wat winkels en een paar restaurants en cafes.

• juli 2024

• Sparkassenplatz 2