• mei 2022

Deze parkeerplaats is er niet meer. Ook geen mogelijkheid tot overnachting. Helaas.

• september 2021

Er is voldoende ruimte om op doorreis te overnachten Het restaurant 'Drautal Perle' in het nabijgelegen zwembad heeft ons echter overtuigd! Laat alsjeblieft geen afval achter!

• juli 2021

Een wat verlaten achterafplek. We kwamen laat aan en vonden dit geen prettige plek. Er stonden geen andere campers. Doorgereden naar de locale camping waar je kan oprijden tot 23u.

• mei 2022

• september 2021