kregen een ... plaats. Vanuit de camper gelijk op het pad. prijs voor 1 nacht 30.80 en 50 cent pp voor het douchen. Voor deze prijs zijn er zat andere campings. restaurantje was prima. Kunnen de mensen aardig zijn, maat daar kom ik niet voor. Voor die prijs verwacht je wel iets meer.

zeeltje

Goede plek wanneer je op doorreis bent. Vriendelijk ontvangen en plaats gekregen. Goed gegeten. Net sanitair.

Holiday2023!

een hele belevenis om op gerli's camp te staan. superaardige mensen,restaurantje waar je wat kan eten.of ijs halen ziet er goed uit,alhoewel wij ons eigen prakje hebben gemaakt veel vaste staplekken die niet goed onderhouden zijn. prima doorgangscamping

• Badstraße 23

9500, Villach, Oostenrijk