Prima camping om Wenen te bezoeken met alle voorzieningen. Vriendelijke receptie. Via mail gereserveerd en een mooie plek gekregen. Met de fiets naar de stad is prima te doen over de Donauradweg. We betaalden €23,- Acsi tarief +toeristenbelasting€1,60 p.p.p.d.

alpaca

Vond de site een beetje slordig maar blijft goed, het is wat je ervan maakt 🤷‍♀️. nam voor een dag de metro op 800 meter afstand naar Wenen! douches goede en warme faciliteiten allemaal goed, we betaalden 28 € per nacht als je EHU wilt. Dat is 5 € per nacht! grote fatsoenlijke plek!

Colette-Gaughan

inderdaad erg krap lijkt meer op camperplaats dan camping. wel alles dichtbij. sanitair top in orde, je moet wel borg staan voor (horloge) met druppel erin die de deur activeert naar toilet en douches (10 euro) krijg je terug bij vertrek. totaal 1 nacht voor 44,20 euro in het hoogseizoen

Donaupark Camping Klosterneuburg