Inflatie is hier het toverwoord. sta plaats is inmiddels €18,00 en toeristenbelasting €3,10. ( voor 2 personen) logisch dat we hier dus alleen staan. Formulieren invullen nog een heel gedoe, ze willen alles van je weten. Denk dat ze een verjaardagskaart gaan sturen!

prachtige rustig plek. mooi uitzicht en niet duur . restaurants op loop afstand en lekker zwemmen.

Sjaak007

Wij reden verder. Nu prachtig verkrijgbaar voor €10. Het is jammer voor het dorp, we hebben altijd extra geld in het dorp achtergelaten, we laten ons niet buitensluiten!!! Het was nooit leuk om op teer te staan, het was gewoon praktisch. De huidige prijs is simpelweg te hoog.

Am Freizeit- und Wellnessbad Aqua Salza