Am Freizeit- und Wellnessbad Aqua Salza

Golling an der Salzach, Hallein, Salzburg, Oostenrijk

• juli 2024

willemijn7

Nou, de € 20 deed me geen pijn, ik was toch uitgeput van de reis. Ik was dankbaar dat ik mijn handen en voeten kon strekken. Het bergpanorama is hier echt indrukwekkend. Uniek mooi!

Erzylusius

Mooie camperplaats maar veel te duur ! Douchen 2.50 euro. Duitse gasten welke lid zijn van de adac krijgen korting, kom je uit Nederland en je bent lid van de anwb krijg je geen korting is hier niet sprake van discriminatie ? EEN EUROPA, maar niet in Oostenrijk!

• juli 2024

Am Freizeit- und Wellnessbad Aqua Salza