• augustus 2018

Troosteloze mix-parking dat geen veilig gevoel gaf en waar geen faciliteiten te bespeuren voelen, dus reden we verder.

• juli 2016

Mooie plaats. even zoeken naar de sporthal. bij sporthal is een toilet met mogelijkheid je toilet leeg te gooien. openingstijden van 8 tot 20 in hoogseizoen anders tot 18 uur in weekend vanaf 9 uur.

• september 2014

Zéér mooie,rustige camperplaats. Geen voorzieningen. Ook wij hebben hier 1 nacht gestaan met 2 campers. Mooi dorpje en zeker de moeite is de burcht met binnenin een mooi museum.

• augustus 2018

• juli 2016