we betalen hefdak busje en 2 personen voor 2 nachten 54 € met stroom en korting NKC pas.! camping door kinderen over genomen! nieuwe receptie en terras met bar wordt nu afgebouwd. volgende week zaterdag oplevering en opening. prettige ontvangst en zoek maar een plekje uit.mooie ligging en stil.

T.B-Eikmans

Leuke overnachtingtingsplek aan watertje. Sanitair wat ouder maar in prima staat en heerlijk schoon. 31,50 betaald voor 1 nacht 2 personen met elektriciteit en hond. Inclusief prachtig uitzicht op de bergen.

MariellaAarsman

prima camping. we waren hier eind oktober en de laatste dag van oktober was de camping gesloten. Voor ons nu geen probleem maar even controleren of hij wel open is in de winter.

Camping Rossbach