onze komst werd niet verwacht waardoor wij niet hartelijk ontvangen werden. Via e-mail contact gehad over deze reservering. Plek vrij tussen vaste staanplaatsen. Na verblijf van 2 uurtjes toch besloten verder te reizen. sanitair verouderd maar wel schoon

BkL23

Leuke kleine camping. niet veel te doen, maar de camping was mooi en schoon en alles werkte.

Stefduel

Prachtige camping. Lekker kleinschalig. Heel behulpzame eigenaren. Vanuit de camping kun je leuke dingen doen. Met de gratis Kufsteiner kart. Hiermee krijg je kortingen voor bus, kabelbaan enz. Je krijgt deze bij aankomst op de camping. Wij komen hier zeker een keer terug. Beep

Campingplatz Maier