Op mijn vraag of er een plek vrij is als antwoord dat er 'derzeit' (momenteel) geen honden toegelaten worden!

VlietNiet

Vriendelijke ontvangst. Leuke camping. Het sanitair gebouw is weer deels in gebruik. gewoon Schitterend! Mooie plekken. echt een natuurcamping. Heerlijk

vief70

een sportieve camping. zwembad is heerlijk en bijzonder aangelegd. Na brand wordt sanitair gebouw vernieuwd. Er staan nu keurige units om te douchen etc. Beetje behelpen maar gelukkig warm water voldoende! Bakkertje is rond 7.30 op de camping. wij blijven een dag langer om te fietsen..

Lechtal Camping Vorderhornbach