• augustus 2021

4 nachtjes gestaan. vrij kleine plekken voor campers. als je je luifel uitdraait sta je al tegen je buren aan. goed sanitair. Vriendelijke en behulpzame beheerders. geen speelgelegenheid voor kinderen. erg veel last van de langsgelegen weg. het verkeer gaat 3 meter achter je langs.

• juli 2019

Een prima plek om te overnachten, we hebben er 1 nacht geslapen. Inderdaad niet zo’n erg vriendelijke man maar zeker wel goed sanitair. We moesten betalen € 26,00. Best prijzig voor deze simpele camping.

• september 2018

Zeer ongastvrije eigenaar die liever geen gasten ontvangt zo lijkt het. Slechte plaats gekregen ipv op de mooi plaatsen op de foto.

• augustus 2021

• juli 2019