• april 2023

Hoewel de plaats eigenlijk gesloten was (vorst, dus geen water & sanitair gesloten) mochten we aankomen en kregen we stroom. De eigenaar sprak goed Duits en was erg vriendelijk en behulpzaam! Zeer mooie plek, puur natuur en nog veel te beleven!

Emelito

vriendelijk ontvangst. heerlijk rustig. je staat tussen de fruitbomen met een mooi uitzicht over het land. drinkwater, stroom, toiletten, douche met toilet en chemisch toilet loosplek en wasmachine aanwezig.

Marcel-en-Martina

Een hele fijne kleine camping Je wordt hier hartelijk ontvangen Het is heel idyllisch en eenvoudig maar schoon en fijn Elektriciteit en water zijn aanwezig en voor twee personen met auto en caravan en hond 18€ per nacht mag je niet klagen

• april 2023

Bumerang