• augustus 2021

Groot betaald parkeerterrein van 7-19 met aangrenzend een markt met betaalde wc tot 15u. Parkeerkosten PLN 1,50 p.u.

• augustus 2021

We konden achter de parkeerplaats staan, aan het water, maar om half 7 s morgens was er al om ons heen een markt gebouwd, we konden nog net wegkomen, millimeterwerk.

• september 2018

stonden hier op 18 sept .mooie plaats en idd s.avonds veel hang jongeren die er wat komen drinken .overdag rustig .je kan er vissen en wandelen . komen hier nog wel terug

• september 2018

• Orkana