Camping Pod krokwia

Zakopane, Powiat Tatrzański, Woiwodschap Klein-Polen, Polen

• juni 2024

Goeie locatie van de camping voor een bezoek aan dit leuke wintersport dorp. Het centrum is wel toeristisch. De omgeving is prachtig! Op de camping kun je zelf je plek uitzoeken. Het sanitair is goed. Wij betaalden € 66, — voor 2 nachten voor camper, 2 personen plus 1 hond met ACSI-korting.

Camper_Freaks

wel heel kort bij de schansbanen en kort bij het centrum heel veroudert sanitair wel duur voor wat het was, wij betaalden 70 voor de camper en 25/pers, 115 voor 1 dag. rakkertjes

rakkertjes

Mooie camping met schaduwplekken. Sanitair ietwat verouderd maar lekkere warme douche. Het voldoet uitstekend. Stortplaats chemisch toilet mist verlichting, dat zou het wat makkelijker maken. wij betaalden 115 zloty voor buscamper en 2 personen.

• juni 2024

Camping Pod krokwia