wel heel kort bij de schansbanen en kort bij het centrum heel veroudert sanitair wel duur voor wat het was, wij betaalden 70 voor de camper en 25/pers, 115 voor 1 dag. rakkertjes

rakkertjes

Mooie camping met schaduwplekken. Sanitair ietwat verouderd maar lekkere warme douche. Het voldoet uitstekend. Stortplaats chemisch toilet mist verlichting, dat zou het wat makkelijker maken. wij betaalden 115 zloty voor buscamper en 2 personen.

• augustus 2022

Waar voor je geld heel erg erg gemiddeld. De prijs per dag 100 zolti en niet 20 zolti zoals aangegeven in de aanvraag. Kijk goed naar de foto van de prijs

• augustus 2022

Camping Pod krokwia