Mooie en rustige camping. Reserveren niet nodig. U kunt uw eigen parkeerplaats op het terrein kiezen. Sanitaire voorzieningen onderhouden. Slechts een paar meter van het strand. Ongeveer 15€/nacht/twee personen.

• september 2021

Wij hebben hier 2 nachten doorgebracht. Deze camping is tot 15-10 open. Op deze tijd van het jaar is deze camping is bijna leeg.De douches en toiletten waren heel schoon. Wij hebben fijn gefietst naar Kołobrzeg via R10EuroVelo-Intenational fietspad. Top!

• september 2021

wij waren hier 4dagen in September 2021, prima camping, goed organiseerd met alles erop wat je verwacht voor € 15 per dag, kan staan waar je wilt. Loslopende honden van campeerders is hier lijkt het normaal maar heeft ons niet gestoord.

Camping Biala Mewa NR88