Zeer ongezellige camperplaats, waar veel vracht wagens komen parkeren voor de nacht. Geen gebruik gemaakt van Sani station. We roken deze al op afstand. In de nacht wel rustig. Volgende keer rijden we deze voorbij

Frank44

Ondanks alle vrachtwagens een rustige nacht gehad. Schone V/E voorzieningen. Aanrader voor een tussenstop.

P.-Weitenberg

slechte plek,helemaal vol met vrachtautos .zover er voorzieningen waren zijn deze onvindbaar.Het geheel nodigd uit snel te vertrekken

• Rua 22 de Junho

7570, Grândola, Portugal