Is geen leuke plek maar voldoet voor ons en verder niet veel keus in deze buurt. 10 euro met stroom en rustige nacht. We hebben het slechter meegemaakt. Adres is R. Primeiro de Dezembro, 8400-618 Parchal, Portugal

Hans18

prijs per dag 7 euro zonder stroom en 10 euro met stroom Er is een nieuwe ( aardige) beheerder die ook voor meerdere nachten laat betalen als je dat wilt. Wifi is niet meer aanwezig stroom is met perioden afwezig maar gaat vanzelf weer aan als t net niet overbelast is!

inevb

ik sta hier nu op 20 maart. De prijs is flink gestegen. €14,- per nacht en stroom €6,-

Leme