Esposende, Braga, Portugal

Eenvoudige camping zonder veel luxe - Atlantic 2km - centrum 9km

• Rua da Ribeira

4740-239, Esposende, Portugal
  • € 11,80 • 1 jan. t/m 14 jun.

€ 17,05 • 15 jun. t/m 15 sep.

€ 11,80 • 16 sep. t/m 31 dec.

Weet niet waar de vorige camperaar geweest is, maar camping bestaat gewoon. Zeer vriendelijk ontvangen. Schoon sanitair. Strand 5 min lopen. Strand met keien en tijdens ons verblijf zeer hoge golven. Wij vonden het hier een relaxte plek voor enkele dagen. Via de receptie kun je pizza bestellen.

• januari 2022

vandaag 29/01/2022 bezocht, camping is weg er wordt stevig gebouwd met huizen en er staat een bord aan de weg: Te Koop

• november 2021

Zeer mooi onderhouden camping, maar bleek gesloten. Was "under construction" volgens de uiterst vriendelijke (ook Engels sprekende) beheerders, maar mochten voor 1 nacht binnenrijden, super aardig. Toiletten en douches in goede staat, gratis WiFi. We betaalden 11,80 incl stroom

• januari 2022

• november 2021

TheBles

• € 11,80 • 1 jan. t/m 14 jun.

€ 17,05 • 15 jun. t/m 15 sep.

€ 11,80 • 16 sep. t/m 31 dec.