fantastische plek, niet duur, aardige mensen, oud maar schoon sanitair. Jammer was het nachtelijke lawaai van enkele vaste gasten dat ons tot 3 uur snachts heeft wakker gehouden. 1 bezoek was voor ons wel genoeg.

laartje6

Alles is er. Hygiëne goed. Wat verouderde infrastructuur.

HanPortugal

Wat een verschrikkelijke gribus, receptie is keurig , erg vriendelijk maar dan houdt het op. Overal onkruid, zeer onverzorgd, kapotte elektra kastjes en opengebroken , zwembad dicht, winkeltje dicht, sanitair verschrikkelijk . Even een dag bijkomen en dan weer heel snel wegwezen

laartje6

Alles is er. Hygiëne goed. Wat verouderde infrastructuur.

Parque de Campismo Municipal de Idanha a Nova