Camping Pelinos

Aboboreiras, Santarém, Portugal

• juli 2024

Net 3 dagen verbleven op deze camping, allervriendelijkste ontvangst door het eigenaars-gezin en ook hulpvaardig bij oa boeken lokaal restaurantje Met de fiets naar Tomar geweest, leuk plaatsje en is te doen maar sommige delen wel erg steil Genoten van het kleine zwembadje

• juni 2024

Een fijne rustige camping, mooi aangelegd en onderhouden, heel groen. We maakten een leuke wandeling vanaf de camping. Broodjesservice en leuke bar. Een prima plek ook om Tomar te bezoeken.

pc72

deze camping moet van te voren gereserveerd worden. Helaas was deze op 29 mei al vol.

• juli 2024

• juni 2024