• april 2023

Camperplaats opgeheven. Terrein ligt braak.

• oktober 2017

In oktober 2017 waren wij in Penela. Er is geen cp meer. Wel een braakliggend terrein waar een bord staat dat er tzt huizen gebouwd gaan worden. Wij zijn er nog gaan staan maar het is niet veel zaaks. Het dorpje is gezellig en de ruine is leuk om te bezichtigen.

• juli 2016

Camperplaats is nu 50 mtr. verder op half verhard terrein. Laatste 2 foto's zijn van de juiste plek.

• april 2023

Camperplaats opgeheven. Terrein ligt braak.

• oktober 2017

• juli 2016