Bolhas, Évora, Portugal

Camping Rosário

boerderijcamping met Nederlandse en Italiaanse eigenaren - bereikbaar via Alandroal N373 afslag Rosário, dan 13km bordjes naar de camping volgen [Z-richting] - toevoeging voor sommige GPS: Nossa Senhora da Conceição - broodjesservice - avondmaaltijden - centrum 10km

• Unnamed Road

7250-203, Bolhas, Portugal
  • € 12,00 • 1 feb. t/m 28 feb.

€ 19,00 • 1 mrt. t/m 31 mrt.

€ 23,50 • 1 apr. t/m 30 sep.

heerlijke plek, pizza moet je geproefd hebben. zwembad terras en campingplaatsen prachtig aangelegd .wandelen en fietsen mogelijk. uitbaters zeer vriendelijk. komen zeker terug. pinnen in dorpje of cash. Carla

cpm.alaers

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, wat ons betreft graag tot een volgende keer.

Verrassend leuke sfeervolle terrascamping. Heerlijk zwembad met ontmoetingsplaats om ervaringen uit te wisselen met andere gasten. Goed sanitair enz. wel wat hoogteverschil. Op zondag en feestdagen helaas geen maaltijden. dat was pech!

Rowiecamp

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Uw mening helpt andere reizigers met het bepalen van hun vakantie bestemming. Dank daarvoor.

Pioen55

Beste Pioen55, Dank voor de beoordeling. We weten dat we het nooit iedereen naar het zin kunnen maken. Inderdaad, het sanitairgebouw is niet nieuw en een hoog kalk percentage in het water heeft gevolgen. Jammer alleen dat u heeft vergeten te vermelden dat, ondanks wat kalkaanslag hier en daar, het gebouw kraakhelder en hygienisch schoon gehouden wordt door ons toegewijde personeel.

Pioen55

• € 12,00 • 1 feb. t/m 28 feb.

€ 19,00 • 1 mrt. t/m 31 mrt.

€ 23,50 • 1 apr. t/m 30 sep.