Alle ingangen van de parkeerplaats van de arena zijn nu afgesloten met palen. Voor de duur van de bezichtiging hebben we een plekje in een zijstraat gevonden.

CarthagoWomofahrer

volgens mij kun je hier niet meer staan , alle opritten zijn geblokkeerd door blokken en paaltjes er stond ook helemaal niets toen wij er waren .

• februari 2023

Prima plek om de mooie kasteellruine te bezoeken. Er parkeren ook (grote) vrachtwagens. Ik heb er overnacht op vrijdag, maar helaas tot 4 uur 's nachts herrie van cafébezoekers en om 7 uur al luidruchtig vertrekkende vrachtwagens.

• februari 2023

Camperplaats Arena