Wij hebben hier 5 dagen gestaan. In die tijd hebben wij Yan leren kennen als zeer vriendelijk en hardwerkend. Slechts één keer werd hij boos omdat een kampeerder daar fruit uit de bomen plukte. Dat vindt zijn baas niet leuk. Iedereen kan dit voor zichzelf interpreteren zoals hij of zij wil.

Mecki4you

Met plezier 10 dagen gestaan. Super! uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding aangevuld met een behulpzame en prettige beheerder Yan. de CP is een aanrader!

Aanhouder

we hebben hier een week door gebracht , terwijl we maar 2 dagen wilden blijven , wat een gezellige en behulpzame man is die Yan niets was te veel we komen graag terug groetjes Henk en Nellie

Parque da Gale