Quinta Boa Vida, Alte

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

CocoonJoBi

Stonden vanmorgen voor het hek, moesten minimaal 3 nachten boeken. We camperen al heel wat jaartjes maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Zet het op jullie site dan hoeven de mensen niet de tocht naar boven te maken!

Over ons

About us image
"Quinta Boa Vida" GPS 37.242433,-8.188845 8100-033 Santa Margarida/Oude Algarve Portugal AL128385 OPENINGSUREN 15 september t/m 15 mei Op ongeveer 6 hectare grond vindt u vakantieappartementen en 12 grote camperplaatsen https://www.s-u-invest-lda.com/quinta-boa-vida-holiday/ Wij kijken ernaar uit u hier te mogen verwelkomen, of u nu een van onze appartementen huurt of met een stacaravan. Puur natuur rondom, op een grote sinaasappelplantage. De camperplaatsen hebben voldoende ruimte voor de tijd die je hier doorbrengt, gratis douche/toilet - Wi-Fi - BBQ - buitengootsteen, vaat - grijs water legen - toiletcassette legen - wasmachine 3,50 - buitendouche op zonne-energie - honden toegestaan door regeling. Broodjes-/boodschappenservice.

Quinta Boa Vida, Alte