geen idee waar de sterren vandaan komen. bomvol op elkaar geparkeerde campers

• december 2023

Camperplaats is verzorgd. Voor de lichte slapers mogelijk wat lastiger omdat je dicht op elkaar staat en in de buurt blaffende honden hoort. Ben je niet zelf volledig self supported vooraf reserveren omdat niet iedere plek voorzien is van elektriciteit.

• december 2023

heel leuk om te staan, wij betaalde 11,50 inclusief stroom, sanitair oud maar schoon, douche 1 euro en ruim 7 minuten, leuke beheerdster, we hebben 4 nachten gestaan, ook leuk om met de boot naar de grotten te gaan.

geen idee waar de sterren vandaan komen. bomvol op elkaar geparkeerde campers

• Urbanização Montes Mourinhos A1