Barão de São Miguel, Faro, Portugal

Quinta do Paule

kleine eco-vriendelijke camperlocatie - voor aanrijroute gebruik GPS-coordinaten - locatie na 250m van gps-punt - vooraf contact opnemen heeft de voorkeur - solardouche - compoststtoilet - centrum 1km

• 8650, Barão de São Miguel, Portugal

• november 2021

Mooie plek, maar je moet wel heel veel van loslopende, tegen je op springende honden houden. In de nacht veel geblaf van meerdere honden en een kraaiende haan. Alleen toilet legen als er geen chemicaliën inzitten, grijs water lozen alleen bij uitzondering. Er is een compost toilet.

• oktober 2021

Zeer aardige mensen! Toen we aankwamen was de site vol, maar ze boden ons een warme douche aan en we moesten ons toilet legen voordat we een andere parkeerplaats zochten. De plaats ziet er erg mooi uit, de faciliteiten zijn geweldig, dus we zullen op een dag teruggaan!

• december 2020

Carina en Gerd doen hun best je erg welkom te laten voelen. De cp is nog deels in aanbouw. De plekken zijn ruim. Honden zijn erg welkom. Lozen en water tanken kost 2 euro.

• november 2021

• oktober 2021