Heel mooie overnachtingsplaats. Uitzicht naar meerdere kanten als je op het hoger gelegen stuk staat. Diverse wandelmogelijkheden die goed bewegwijzerd zijn. Ideaal met de hond.

• november 2022

Geweldige gratis camperplaats met uitzicht op Portimão. Het ligt wel langs de weg, maar die hoor je overdag minimaal en s nachts is het daar stil. Wij werden s morgens rond 7:30 uur gewekt door twee koeien met bellen en een kalf. Wij hebben daar twee dagen gestaan en lekker gewandeld.

• november 2022

Miradouro da Fonte Santa