ogen open doen ,is wel degelijk een jeu de boules baan ,foto is wel degelijk op deze cp

hansvangog

Wij betaalden €12 voor de 1e nacht en €11 voor alle volgende. Ruime plaatsen, vriendelijke beheerder, spreekt ook Duits, Engels en Frans! (Er is trouwens wel degelijk een jeu de boules baan, maar dit terzijde.)

TestCase

Sinds wanneer heeft deze parkeerplaats een jeu de boulesbaan??? Dit is duidelijk geen foto van deze parkeerplaats! Waarom laat je foto's zien die van de andere plek hiernaast komen???

Motorhome Park Acoteias