Een prachtige CP om het stadje te bezoeken. Je staat net buiten het ommuurde dorp. heerlijk om er te wandelen en hapje Portugees te gaan eten. Toen wij er waren kon je het water zo tanken.

• april 2023

Deze camperplaats staat er dubbel op,er is maar 1 camperplaats bij de brandweerkazerne. Zie dus bij info naar de andere.

• maart 2023

Goede CP rustig in de nacht,de bakker komt tussen 9 en 9.30. Mooie wandelingen gedaan,wel zelf even uitzoeken want vvv heeft geen info.

• april 2023

• maart 2023