Parque Atlântico

Nazaré, Leiria, Portugal

• juni 2024

Grote parkeerplaats zonder voorzieningen. In ongeveer een uur lopen bereikt u de Rots van Nazaré. Geweldig voor één nacht.

• juni 2024

Enorm terrein. Toen wij er waren alleen wat campers aan de randen. Op loopafstand Praia do Norte. Nu geen surfseizoen maar als de golven beter zijn wordt het hier waarschijnlijk wat voller.

Camperm&i

uitstekende plek om naar het strand of de rots van Nazare te gaan. ruimte genoeg voor heel veel campers. lidle vlakbij en 's nachts lekker rustig.

• Estrada Areeiro

2450, Nazaré, Portugal